Alla inlägg den 23 mars 2014

Av Helen Westerlund - 23 mars 2014 22:28

Hej. Har varit för lat för att blogga denna vecka. Har inte hänt jättemycket heller.

I tisdags var jag på arbetsintervju på Erikshjälpen. Det gick bra och hon ville gärna anställa mig men skulle se över lite grejer och höra av sig snart. Inte jättesugen på att jobba där men jobb betyder pengar och pengar måste jag ha. Men ska fortsätta höra runt lite med andra också.

I helgen blev det tjejkväll hos Saara med Louise och Emma. Vi åt gott och tittade på film. På lördagen åkte vi till Borlänge och gick lite i kupolen. Köpte bl.a en sportbh och en parfym.

Der var även pålsmässomarknad i stan i helgen så det var en del på cafét. Vi fick nytt kundrekord på fredagen! Jag köpte två tröjor från marknaden. En röd och en vit Boy London eller vad det heter. Fake såklart men jag gillar dom. Fick båda för 250 kronor.

Idag började jag med min detox. Har gått rätt bra än så länge. Är dock väldigt hungrig. Har varit svag i kroppen halva dagen. Måste göra lite bättre och matigare sallader imorgon annars kommer jag inte klara detta. Vi får se hur det går!

Nu har jag lagt mig i sängen med missarna och ska sova gott alldeles strax. Så godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards