Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Helen Westerlund - 27 mars 2014 22:26

Det är redan fredag imorgon. Dagen min praktik går ut. Tiden bara rinner iväg. Verkligen. Ville att denna vecka skulle gå sakta men icke..uä.

Idag åkte Hanin till Borlänge och handlade så jag var själv på cafét. Vi har luncherbjudande dem här veckan på 59 kronor och idag verkade det som att alla tyckte det passade med lunch. Gjorde runt 14 luncher + våffla och toast. Hade typ panik. Tillslut kom Hanin tillbaka och kunde hjälpa till med dom sista luncherna. Wow vilken stress alltså. Halv 2 hade jag tid att sätta mig ner och käka något, men just efter det blev det fullt igen. Känns som man jobbat bra idag iallafall!

Käkade lax med fetatäcke, kokta grönsaker (sockerärtor, haricots verts, morötter, rödlök och rädisor) och quinoa. Väldigt gott! Skulle mosat avokado till men glömde bort det. Får bli nästa gång.

Imorgon jobbar jag 12-18 så får sovmorgon. Ska jobba med Hanins pappa men hinner iallafall träffa henne lite innan hon åker till Stockholm. Köpte en blomma idag till henne som jag ska ge imorgon.

Nu ska jag sova och sedan vakna utvilad. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards