Alla inlägg den 4 april 2014

Av Helen Westerlund - 4 april 2014 22:40

Måste sova nu men tänkte slänga in ett inlägg först!

Praktiken rullar väl på. Inte helt lätt att veta vad man ska göra än och går runt och fryser bara. Men idag fick jag vara lite i klädavdelningen och det var helt okej. Hoppas jag kommer in i jobbet bara, så jag börjar trivas.

Idag åkte mamma och jag och handlade i Avesta på Willys. Hade med mig 92 kronor och jag handlade för 90. Blev nästan bara saker till gröt. Bl.a nötter, linfrön och dadlar. Jag längtar till frukosten imorgon!

Det blir upp och hoppa klockan 7 imorgon eftersom högskoleprovet är imorgon. Tränade idag i två timmar men känner mig inte redo. Åh vad jobbigt. Men dagen brukar gå sjukt fort så det är ju bra.
Godnatt nu!

Igår blev det en avokadosallad med räkor och kyckling från Alibaba.
Till lunch idag gjorde jag ugnsstekt lax med fetaost och stekta grönsaker till det (broccoli, blomkål, sockerärter, majs, zucchini, bönor och purjolök).

Ovido - Quiz & Flashcards