Alla inlägg den 6 april 2014

Av Helen Westerlund - 6 april 2014 10:54

Nu har jag alltså klarat av fjorton dagar detox. Jag har inte ätit mjölkprodukter, rött kött, mjöl och socker på två veckor. Trodde inte jag skulle klara av det men det gjorde jag!
Har inte fuskat en enda gång. Man får äta måttligt med kyckling och jag har ätit det 3-4 gånger och fetaost fick man äta och det har jag gjort ca 3 gånger. Även mineralvatten ska man undvika men det drack jag bara en gång. Men det är bara för att undvika uppblåst mage. Tycker jag skött mig bra ändå.

Ska snart gå upp ur sängen och äta min grötfrukost och sen kanske mamma och jag åker till Avesta en sväng. Vågar nästan inte börja äta igen. Men det ligger ost och skinka och väntar så fint i kylskåpet.

Jaja jag får höra av mig senare idag kanske.

Grötfrukosten igår.

Ovido - Quiz & Flashcards