Alla inlägg den 9 april 2014

Av Helen Westerlund - 9 april 2014 10:21

Äter som vanligt igen nu. Känns inte helt bra så jag ska hitta på något nu innan sommaren. Tex inget godis åså.

Tog en före- och efterbild och detoxen gjorde kanske lite skillnad. Jag ser inte så mycket men har fått höra att det syns och att jag varit så duktig så det är ju kul att höra!

Äter fortfarande min grötfrukost. Wn favorit jag kommer fortsätta med (tills jag tröttnar). Idag blev det dock fil och en frukostbulle med kalkon som jag bakade igår. Jag hade i massa frön och saker. Bl.a solrosfrön, linfrön, tranbär, aprikoser och valnötter. Goda blev dom!

Idag har jag sovmorgon och börjar klockan halv 12. Erikshjälpen är öppen idag så jag ska få vara lite i cafét denna gång. Ser fram emot det. Den här veckan har dagarna gått rätt fort på praktiken. I måndags fick vi in ett jättelass så då blev det massvis med rengöring. Igår tvättade jag stolar och korgar och fixade lite inne o affären.

Imorgon åker jag till Åland och stannar till lördag. Åh vad jag längtar! Åland är min frizon. Så underbart. Jag hör av mig innan jag åker. Ciao.

Ovido - Quiz & Flashcards