Alla inlägg den 29 april 2014

Av Helen Westerlund - 29 april 2014 22:50

Idag på praktiken fick jag ta hand om skoavdelningen, och det höll jag på med hela dagen. Stannade t.o.m en kvart extra. Då idag var en bra jobbdag. Önskar alla dagar var så. Fick även lite dåliga nyheter angående sommarjobb. Får se om det löser sig.

När jag kom hem fixade jag lite här hemma. Städade vardagsrummet och diskade. Gjorde lite fint i köket också och delade upp skålar och burkar mellan mamma och mig. Sen åkte vi till Turbo och nu har hon nycklarna. Vågar inte vara glad riktigt än.

Nu måste jag sova eftersom jag börjar 8 imorgon. Ingen sovmorgon här inte. Imorgon är det valborg och jag är taggad till -1000. D.v.s inte alls. Började längta igår men idag känns det som jag skulle vilja stanna hemma istället. Trist men får hoppas det dyker upp en plan och att jag blir lite taggad.
Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards