Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Helen Westerlund - 3 juli 2014 22:41

Igår kom jag mig ut på en promenad som blev en springtur. Två varv runt kyrkan + 50 utfallssteg. Hade träningsvärk i vaderna imorse.

Idag efter jobbet tog jag mig an ytterligare en springtur. Jag klarade min runda runt Nibble på strax över 22 minuter. Glad över lite framsteg! Det kändes verkligen i vaderna när jag sprang, och nu kan jag knappt gå. Jag är seriös. Hoppas det går över, eller blir bättre, tills imorgon.

Efter duschen la jag mig i soffan med Vincent och såg på The Hobbit. Har tänkt göra det hela veckan och idag fick jag äntligen tid. Nu tittar jag på Jiddra inte med Zohan. Det är en rolig film. Skrattar högt då och då.

Ska strax sova så jag orkar upp imorgon. Slutar iallafall klockan 14 då men då får jag hoppa över lunchen istället. Hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards