Alla inlägg den 16 juli 2014

Av Helen Westerlund - 16 juli 2014 22:58

Tjena. Idag blev det jobb från halv 10 till 18. Vi öppnade två timmar tidigare. Var lugnt i början men klockan 13 kom allt folk. Var sådär lagomt segt i cafét. Fick även reda på att vi jobbar som vanligt på torsdagarna och lördagarna dom här tre veckorna. Jag som trodde vi var lediga. Frågade om jag fick vara ledig för att åka till Åland och det gick bra. Jag vågade inte fråga om Rättvik. Tänk om jag inte får ledigt. Har haft lite panik över det halva dagen.

Efter jobbet gick Anna och jag till nån bekant till henne och gosade med små valpar. Heelt underbara! Blev nästan sugen på att skaffa en. Dom var verkligen jättesmå och hur gulliga som helst!

Sen gick vi hem till mig och käkade och nu ligger jag här och ser på Geordie shore mortal marathon. Love it.

Ovido - Quiz & Flashcards