Alla inlägg den 11 juli 2014

Av Helen Westerlund - 11 juli 2014 22:43

..har gått rätt fort. Timmarna går sakta men veckorna går fort. Jag har jobbat på som vanligt på EH. Det är många som har semester nu så jag får en del att göra. Åmar mig för när alla semestrar tar slut och allt blir som vanligt igen. Dvs inte ha något att göra. Blä.

Idag cyklade Anna, Musse och jag ut till mamma. Vi badade i hennes pool och grillade och hade det trevligt!

Fick reda på att jag kommit in på Kulinarisk kock och måltidskreatör i Örebro men det är ju inget jag ska gå. Sökte bara för skojs skull. Blev även reserv på Djursjukvårdarprogrammet. Sisådär 1270 reserven på betyg och 280 på högskoleprov. Jag tackade iallafall nej till båda.

Jag har ont i magen nu. Känns som innan magsjuka. Fick också världens panik och ännu mer ont i magen. Denna dag slutade ju inte bra..
Imorgon jobbar jag men får sovmorgon till kvart i nio. Börjar halv tio. Skönt att få sova.


Ovido - Quiz & Flashcards