Alla inlägg den 22 juli 2014

Av Helen Westerlund - 22 juli 2014 22:09

Utekvällen i fredags blev riktigt rolig. Eller ja, det jag minns. Borde egentligen inte dricka när jag mår dåligt eftersom jag bara fortsätter och fortsätter då. Men what to do.
Jenny och jag satt hos mig och drack och pratade och sen drog vi till Säter. Träffade massa folk, drack i öltältet och sen efterfest. Kan inte påstå att kvällen slutade bra. Morgonen började inte bra heller. Bakis som sjutton.

Och imorgon då, då drar vi iväg till Åland. Anna, Musse, Towe och jag. Ska bli sjukt kul! Mamma skjutsar oss till färjan när jag slutat jobbet. Vi ska bo mitt i Mariehamn i en lägenhet och det kommer vara så awesome. Festivalen ligger precis bredvid och klubbarna och krogarna likaså. Det tar kanske 10 minuter till havet, där vi ska hänga varje dag. Åh vad jag är taggad!!

Imorgon - jobb 9:30-16:00 så jag har lite sovmorgon. Ska snart sova och krama ihjäl mina två hjärtan hela natten. Kommer sakna dom så!

Vi hörs väl imorgon, tror jag!

Ovido - Quiz & Flashcards