Alla inlägg den 12 juli 2014

Av Helen Westerlund - 12 juli 2014 22:48

Idag efter jobbet cyklade jag till mamma igen. Vi gjorde örtsmör och tzatsiki till imorgon. Vi solade lite och for sen tillbaka till stan.

Jag fortsatte sola här på baksidan medans jag läste Hemmets veckotidning. Sen blev det middag och bakning. Till middagen blev det stekt lax, sötpotatis och grönsaker. Jag gjorde kladdkaka och drömmar som jag ska bjuda på imorgon.

Så alltså om ca 10 minuter är det 13 juli, finsk tid. Så det brukar blir några gratulationer efter klockan 23. Känns inte som jag blir 20 år imorgon. Skulle nästan helst vilja vakna upp på måndag morgon och bara vara 20. Skippa födelsedagen. Men man är ju tvungen. Mamsen och syrran anstränger sig ju för min skull. Och tur är ju det!

Ovido - Quiz & Flashcards