Alla inlägg den 1 juli 2015

Av Helen Westerlund - 1 juli 2015 20:06

Vaknade lite före 9 imorse. Bestämde mig för en pw innan frukost men kunde inte hålla mig från att springa lite så det blev intervaller. Jobbigt men skönt. När jag kom hem åt jag fil och müsli. Det satt fint i magen!

Sen har jag städat både trapphuset och här hemma. Tog äntligen tag i disken och så tvättade jag också. Har ny matta i köket nu, som det inte fastnar hår på.

Alice kom hit och vi gjorde en cheesecake som vi ska äta på fredag. Vi passade på att sola i det underbara vädret men det är ju så varmt och myggigt så blev inte en jättelång stund. Vi åkte ner till Lappens eftersom hon ville äta och sen åkte hon hem.

Jag har städat vidare och diskat igen. Nu ligger jag på golvet och lyssnar på Maskinen. Det behövs ibland. Får väl se om jag får sällskap ikväll. Jobbar ändå imorgon. Heldag.

Ovido - Quiz & Flashcards