Alla inlägg den 9 juli 2015

Av Helen Westerlund - 9 juli 2015 21:43

Idag tog jag äntligen tag i träningen. Har inte gymmat på nästan 2 veckor men nu tvingade jag mig dit. Har nästan saknat det lite. Det blev både rygg och ben/rumpa. En övning för mage också. Svettades jättemycket men skönt var det!

Har städat, tvättat och gjort matlådor för 8 dagar. Blev lax med quinoa, köttfärsbiff med råris och en grönsaksblandning med korv. Så nu har jag några dagar framöver iallafall.

Louise, Alice och Jenny kom hit och vi åt tacos och kollade lite på tv och hade det bara trevligt. Så skönt att umgås med tjejerna igen. Dom åkte precis hem och jag är nu i sängläge.

För övrigt kom jag in på basår i Västerås och blev reserv i Uppsala. Vet inte hur det blir än eftersom jag har någon annan att planera framtiden med nu. Blir lite mer klarhet imorgon.

Godnatt nu.

Ovido - Quiz & Flashcards