Alla inlägg den 5 juli 2015

Av Helen Westerlund - 5 juli 2015 12:25

I torsdags när jag kom hem från jobbet (kl 20) stod Gabriel i köket och gjorde smoothies till oss. Vi tog en promenad i kvällssolen mot fågeltornet men var tvugna att vända och börja springa (haha!) ifrån alla knott och mygg. När vi kom hem såg vi några avsnitt av Grimm och sen sova.

På mogonen åkte vi till Dammsjön och solade och badade. Årets första dopp för mig! Superhärligt var det iallafall. Sen badade vi en stund hos föräldrarna. När jag kom hem kom tjejerna hit och grillade och så drack vi innan utgång i Borlänge. Trevligt trevligt!

Efter Gabriel slutat jobbet på morgonen kom han till mig och sov lite och sen åkte vi till Säter, träffade mamma en stund och sen hem till honom och fixade lite grejer. Efter det åkte vi till Silverringen och grillade. Mysigt!

Det var min helg det. Kan inte bli så mycket bättre.

Ovido - Quiz & Flashcards