Alla inlägg den 8 juli 2015

Av Helen Westerlund - 8 juli 2015 23:17

Igår tränade jag mage lite snabbt innan duschen och sen tog jag bussen till Säter och gick till Gabriel. Vi gjorde middag/lunch tillsammans och det blev Toast skagen till förrätt och räkrisotto till huvudrätt. Har tjatat länge om risotto så det var kul att äntligen få testa. Blev för mycket parmesansmak men annars gott.

Sen blev det tisdagsfylla. Nästan iallafall. Någon riktig fylla blev det väl inte men vi drack och körde ölspel, vi två. Vi såg på Epic Movie och hade kul. En trevlig kväll. Den där fyllan har vi också tjatat om. Vi ville vara med varandra fulla.

Vaknade rätt sent idag. Gick väl upp vid 14 tror jag. Vi gjorde om risotton lite och hade i ajvar, så det blev frukost. Kollade lite på tv åså och sen skjutsade han hem mig. Såg på tv hos Anna och sen hem och kika Grillmästarna och Masterchef Canada. Och nu tänker jag sova. En stor dag imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards