Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Helen Westerlund - 9 oktober 2013 20:53

Hej. Lite segt med uppdateringen här. Men dagarna rullar på och jag mår väl skapligt. Är så trött så jag vill bara gråta. Men på praktiken med Hanin är det en paus från alla tankar. Skönt.
Idag var jag och kollade på en lägenhet här i stan och den var väldigt liten. Den är så liten så jag tvekar lite men nej, får jag den så tar jag den. Måste få bo ensam nu!
Känner mig rätt äcklig nu men det går väl över. Känns som inget är bra nu..Är inne i en sån där period igen nu när allt är bajs, jag inte minns något och vill bara gråta. Var så förut också men det gick över i september och nu är det tillbaka igen. Har en aning om anledningarna till allt.
Men på fredag färgar jag håret iallafall åker till Åland. Ska bli kul! Hoppas jag.
Men ha det bra nu!
Bye

Ovido - Quiz & Flashcards