Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Helen Westerlund - 25 oktober 2013 21:53

Hej!
Idag var det fullt upp på jobbet, men det är bra för då går tiden fort. När jag slutat solade, handlade och duschade jag. Sen blev jag speedad och lyssnade på musik i dockan min. Anledningen till att jag var speedad var att mamma åkte till Åland idag så jag är ensam hemma till på tisdag. Underbart! Blev inte som jag tänkt mig men ska bara njuta ändå.
Jag, Emma och hennes brorsbarn gick ut en sväng på stan eftersom det är halloween-ståhej där. Ansiktsmålning och fika blev det. Mysigt faktiskt. Nu är jag hemma och tittar på SNN, ett komediprogram alltså. Och självklart ligger jag i sängen och myser med katterna också!
Imorgon ska jag göra högskoleprovet och det känns inge bra. Känns som resultatet kommer bli sämre än förra gången..
Ska upp klockan 7 imorgon bitti så jag måste nog sova snart. Men ska skratta lite åt SNN först.
Adios!

Ovido - Quiz & Flashcards