Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Helen Westerlund - 28 oktober 2013 22:29

Hallå.
Ligger här i sängen och är faktiskt trött. Nuförtiden är jag bara trött på dagarna och inte kvällarna. Har precis läst lite och ska sova nu.
Idag är det måndag igen och en ny jobbvecka har börjat. Dock kommer den vara slut hur fort som helst.
Mamma kommer hem imorgon så då är det slut på friden här hemma. Ni förstår inte hur skönt det är att vara ensam hemma. Jag gör inget speciellt utan bara kollar på tv, lyssnar på musik och känner att jag kan göra vad jag vill. Jag och missarna har det bra nu vi!
I helgen gjorde jag ju högskoleprovet förresten. Jag fick 79 rätt, vilket var en liten förbättring från förra gången då jag fick 71. Då fick jag 0,75 och hoppas på ett bra resultat denna gång. Är rätt nöjd. Emma sov här då i lördags och vi kilade på film och hade det trevligt. Det var verkligen behövligt med en övernattning av bestie.
Nu slocknar jag snart, så godnatt på er!

Ovido - Quiz & Flashcards