Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Helen Westerlund - 20 oktober 2013 11:33

Morron!
Ligger i sängen och lyssnar på musik. Vaknade för över en timme sen och vill egentligen gå upp, men finns inget att göra. Mamma ligger och sover och jag vill inte väcka henne och inte kan jag gå och träna heller. Vet inte vad jag ska göra och hatar att ligga såhär länge i sängen. Vägrar ligga här efter 12.
Gårdagen då. Åkte hem till Jenny för middag och skojigheter med tjejerna. Maten var mumsig och det var underbart att få skratta så magen värkte igen. En toppenkväll måste jag säga! Och roligt att få träffa Jenny igen. Måste planera en tripp upp till henne snart!
En utgång på krogen var planerad men alla blev så trötta att vi åkte hem och sov istället. Skönt faktiskt. Dock känner jag mig lite bakis. Har inte ens druckit en droppe...
Nej nu ska jag gå upp ändå!
Ha en chill söndag, det ska jag ha!

Ovido - Quiz & Flashcards