Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Helen Westerlund - 17 oktober 2013 23:08

Hej.
Idag var jag på speeddating med arbetsgivare. Jag var väldigt nervös innan men sen gick det bra. Det var faktiskt en kul grej och jag ångrar inte att jag gjorde det. Det var väldigt mycket folk där och ljudnivån var riktigt hög. Jag träffade fem företag, Hedemora energi, Statshotellet, Hemköp, Sjönviks behandlingshem, Södra Dalarnad sparbank och en coach. Dom flesta skulle höra av sig. Dock vill jag egentligen inte ha någon annan praktik än den jag har nu. Trivs ju på cafét.
Men vi får se om det ens blir något.
Annars idag har jag bokat biljett till Maskinen som kommer till Liljan i Borlänge den 26 december. Kommer bli asnajs!
Imorgon - sista jobbdagen i veckan och vi får se vad helgen har att erbjuda. Har förmodligen planer!
Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards