Alla inlägg den 12 september 2013

Av Helen Westerlund - 12 september 2013 19:26

Hej!
Idag körde jag en fastadag. Har tagit två shakes, en banan och en skål med 1/2 banan, 1 äpple och lite melon idag. Tror det är bra för idag nu.
Jag har verkligen varit sugen på ALLT idag. Det är verkligen tur att jag bara kommer fasta två dagar i vecka för jag hade nog aldrig klarat ren shakediet! Det som gör att jag klarar detta är vetskapen att jag får äta normalt imorgon. Älskar mat ju!
Det går inte så väldigt bra med att dricka massa vatten heller men har fått i mig en liter iallafall tror jag. Det känns ändå som att det här är något jag kan klara av.
Tog en långpromenad med Alice idag och vi gick och gick (och gick) för att komma upp till 1 mil. Vi visste inte vart vi skulle gå mot slutet haha.
Nu blir det att ligga framför tvn hela kvällen och vila fötterna!
Bye!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards