Alla inlägg den 22 september 2013

Av Helen Westerlund - 22 september 2013 20:35

Hejhej.
På fredagen blev det som sagt festa (nyktertför min del) och sedan krogen. Kan säga att kvällen blev rätt misslyckad och jag hade hellre haft myskväll. Det blev för mycket alkohol den kvällen tror jag..Så jag kände mig rätt trött på människor dagen efter och då är det bäst att ta lite avstånd.
Lördagen började med hemmagjorda hamburgare och sedan på kvällen åkte jag, syster + pojkvän + vän och Alice och Emma till Fasta paviljongen i säter. Gamla psykhemmet alltså. Vi gick aldrig in eftersom det var rätt svårt och man kanske inte kom ut om man gick in. Fyra andra tjejer från Mora kom dit också så allihopa gick runt tillsammans. Mitt i allt började någon skjuta raketer och sen hörde vi fåglar skrika. Skitläskigt! Vid tio åkte alla hem och Alice och jag drog iväg på "fest" hos en vän.Jag drack några öl och vid halv två åkte vi hem. Dödströtta! Blev en bra kväll iallafall.
Idag åkte Alice och jag till Borlänge och jag fick med mig kattsand, kattmat, tvål och en sjal hem.
Imorgon ska jag upp tidigt igen så jag får lägga mig tidigt ikväll.
Kram på er

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards