Alla inlägg den 14 september 2013

Av Helen Westerlund - 14 september 2013 22:20

Hej!
Imorse vaknade jag halv 9 och tog sen en dusch. Mamma åkte iväg till Åland och stannar till på tisdag. Blev superlycklig när hon sa att hon skulle bort! Hon har sovit borta en enda gång på ett helt år, så det var typ en gudagåva att hon skulle iväg. Ni förstår nog inte hur otroligt skönt det känns. Så när mamma åkt gick Alice och jag en vända på secondhand och jag fick med mig fem shotglas och fem böcker hem. 50 kronor blev det så jag är nöjd! Vi tog en spontantrip till Ikea i Västerås och handlade lite där med. Jag köpte sex tallrikar, sex skålar, två ikeakassar och två glasskålar vilket blev 120 kr, + en äggklocka på en norsk affär. Är jättenöjd med mina inköp för dagen!
Vi har kollat på film och nu ligger båda katterna och Alice avslocknade i soffan. Jag själv tittar på film, Bedtime stories, men somnar nog snart jag med.
Godnatt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards