Alla inlägg den 17 september 2013

Av Helen Westerlund - 17 september 2013 22:09

Godkväll!
Mamma kom precis hem och hade med sig massa mat. Bl.a chips, makaroni-, potatis & köttfärs-, leverlåda, makaroner, gräddnudlar och djungelflingor som jag åt när jag var liten och bodde på Åland. Det är lejon, elefanter och såna figurer ?
Nu måste vi gå och lägga oss. Jag känner mig riktigt trött just nu så får skynda i säng innan jag blir pigg.
Godnatt på er!

Av Helen Westerlund - 17 september 2013 15:56

Hej
Jag sov ca två timmar inatt så det var verkligen jobbigt att gå upp och gå till praktiken kl 8 imorse. Hade helst legat kvar i sköna sängen. Japp, jag sov i sängen inatt vilket jag inte gjort på flera flera månader.
Ikväll är det tillbaks till verkligheten som gäller. Mamma kommer hem, så då blir det soffan igen och gå och lägga sig tidigt. Dessa nätter hon varit borta har jag haft vänner här. Det blev ingen ensam natt, men det gör inte mig något. Var tvungen att ta vara på dom här dagarna!
Tillbaka till ingen sömn; jag undrar varför det ska vara så svårt att sova bredvid någon. När ska jag komma ifrån det? Så jobbigt..
Praktiken gick helt okej idag iallafall, dock var det en seg dag med inte så mycket att göra, så jag fick gå lite tidigare.
Ska strax göra stuvade (finska) makaroner och hemmagjorda köttbullar. Mums!
Adios amigos!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards