Alla inlägg den 25 september 2013

Av Helen Westerlund - 25 september 2013 19:26

Jaha, då var man kär då. Kollade in Aviciis nya album #true och blev förälskad på en gång. Särskilt i "Hey brother" och "Heart opon my sleeve". Den första vill jag grina till pga vacker röst och den andra är så mäktig så man blir helt till sig. Haha älskar det!
Var bara tvungen att berätta!

Av Helen Westerlund - 25 september 2013 18:31

Hej.
Sitter i min säng med ett täcke över mig och lyssnar på musik. Lyssnar nu hela tiden på "Ain't a party" med David Guetta m.fl Tycker låten är väldigt bra och han har sjukt skön röst. Blir partytaggad ju!
Idag - praktik som vanligt, vilken inte kändes helt superbra idag. Men med tiden blir det nog bara bättre och bättre, får vi hoppas.
Ikväll ska jag titta på tv (Family guy, Stalkers bl.a.) och ligga under mitt leopardtäcke och mysa med Vincent och Randi! Gillar inte när det blir såhär kallt så jag gräver ner mig under filtar, stickade tröjor och katter.
Nu ska housemusiken få flöda i lurarna!
Adios på er!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards