Alla inlägg den 13 september 2013

Av Helen Westerlund - 13 september 2013 20:40

Holaaa
Jag läste ut den sista hungerspelsboken igårkväll. Äntligen! Den var lite seg tills mitten av boken, sen gick det undan. Den var spännande och om filmen blir lika som boken kommer jag knappt vilja se den. Men Hungerspelstriologin är verkligen att rekommendera! Första boken var nog bättre än filmen t.o.m
Som sagt tog jag en promenad med Alice och sen åkte mamma och jag och handlade en varsin sallad. Alldeles strax ska jag gå till syster och så ska vi kika på film och mysa lite! Förmodligen Ace Ventura ;)
Ha en trevlig fredagkväll!

Av Helen Westerlund - 13 september 2013 20:28

Tjabba
Åt en gofrukost imorse, en skål med äppelbitar, banan, keso och solrosfrön. Tycker det är hur gott som helst!
Sedan blev det gymmet i ca en halvtimme. Tränade armar och lår + lite mage. Vid tre-tiden tog jag och Alice en promenad igen. Den här gången blev det runt Stadsberget vilket blev 1 mil. Trött i fötterna nu och känner att träningsvärken börjar smyga sig fram i låren, men då vet man att man gjort något iallafall!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards