Alla inlägg den 2 november 2014

Av Helen Westerlund - 2 november 2014 20:04

http://open.spotify.com/track/2cG8MViLjQYJKpxhNlgYAR

Denna låt var ny för nästan exakt ett år sedan. Idag får jag så mycket känslor när jag hör den att jag inte ens tål att höra den.

Av Helen Westerlund - 2 november 2014 19:57

Var ledig i fredags så jag fick sova ut. Hur skönt som helst! Gick till gymmet och körde ben och mage och solade.

Senare under dagen fixade jag mig och började dricka för att sen åka till Borlänge på fest hos Christian. Började bra men slutade dessvärre mindre bra. För mycket alkohol. Festade till 7-8 på morgonen precis som förra helgen och sov i 3 timmar. Missade bussen två gånger så hängde i Borlänge till klockan 16 då mamma kom och hämtade mig.

När jag kom hem sov jag en snabbis och sen var det dags att börja fixa sig. Kom över lite flickor och så drog vi ut på hotellet. Jullan och jag smet in bakvägen så vi slapp betala. Var rätt bakis så hade ingen lust att dricka. Blev bara tre cider. Rätt skönt att vara nykter ibland. Hade knappt ätit något på hela dagen så det enda jag tänkte på var att gå hem och käka, och så blev det sen! Den kvällen slutade inte heller på topp, men tur man har folk som bryr sig! Känslan när någon är beskyddande.

Idag fick jag städa upp allt som stökades till igår. Tvätta golv, panta, slänga sopor, diska och bara torka rent. Sen har jag kollat lite halvdant på filmer som gått på tv och så kom mamma hit och käkade middag och såg på Catfish. Ikväll börjar ny säsong av Geordie Shore, awesome.
Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards