Alla inlägg den 14 november 2014

Av Helen Westerlund - 14 november 2014 22:11

Har ju varit sjuk i nån vecka men kunde inte hålla mig borta från gymmet så i tisdags tog jag mig dit och körde ben och mage. Onsdag morgon, innan jobbet, blev det armar. Kände efter det att jag fick ännu mer ont i halsen så ska vila lite nu.
Har skippat kolhydrater till lunch och middag iallafall, men idag hade mamma köpt en hamburgare till mig.

Fick paket i måndags förresten. Från MM Sports. En shaker, caseinprotein och vassleprotein + en tidning. Tycker protinen är för söta men annars goda.

Förhoppningsvis kommer jag igång igen snart. På söndag ska jag försöka. Nu går det ju så bra så jag kan inte sluta. Märkte redan i tisdags att jag inte orkade. Kunde bero på att jag var förkyld dock.
Måste fortsätta detta nu. Känns ju så bra att se resultat!

Av Helen Westerlund - 14 november 2014 22:00

Åland i söndags var trevligt. Vi mötte upp Juan på färjan och käkade lite. När vi kom till Åland for vi till huset och plockade fläderbär och nypon i trädgården medan Juan kollade fönstren dom ska fixas. Vi åkte en sväng till kyrkogården och tände lyktor åt mormor och morfar och hennes föräldrar och sen åkte vi till S-market och handlade och fikade. Sen till färjan och hemåt igen. Man har inte lång tid i land men den lilla stunden man får är så härlig.

Köpte såklart hem lite alkohol från färjan. Har varit väldigt sugen på en vodka som kostar 450 kr men den har ju varit för dyr. Jag hittade en mini, 40ml, för 55 kr! Wiho. Sen blev det lite likör, sourz och minttu.

Ovido - Quiz & Flashcards