Alla inlägg den 3 november 2014

Av Helen Westerlund - 3 november 2014 21:12

En sån här lista jag inte gjort på vääldigt länge, men blev så sugen på att göra en!

1. Jag älskar chips, tyvärr.
2. Mina katter är mina bästa vänner.
3. När någon gör något snällt drar jag mig undan.
4. Börjar känna mig mer och mer nöjd över min kropp.
5. Jag har mått riktigt dåligt ett bra tag.
6. Mina kollegors berömmande betyder mycket för mig.
7. Jag litar inte på någon.
8. Jag känner mig inte som någons 1aval.
9. Jag hatar att vara sjuk.
10. Jag behöver någon som ger mig trygghet.
11. Det finns en person jag vill berätta hela min story för.
12. Jag ångrar att jag blev så full i helgen, riktigt mycket.
13. Jag är jättekänslig.
14. Jag saknar någon sjukt mycket.
15. Jag är beroende av lipsyl.
16. Vägrar väga 50 kg eller mer.
17. Mina katter och jobbet har räddat mig.
18. Jag skulle göra mycket nu för att få skeda.
19. Jag trycker undan mina känslor.
20. Jag är rädd för att flytta.
21. Vill att mina barn ska heta Max och Sam.
22. Hatar när folk ser mig sova.
23. Jag hatar att vara ensam.
24. Är livrädd(!) för sniglar.
25. Pussar i pannan <33

Ovido - Quiz & Flashcards