Alla inlägg den 8 november 2014

Av Helen Westerlund - 8 november 2014 23:03

Hallå. Denna vecka har gått sjukt fort. I sin ordning alltså. I måndag kände jag mig inte på topp. På tisdagen mådde jag inge bra alls men tvingade mig upp till jobbet. Satte ut skor och gick sen hem. Kallsvettades extremt hela dagen och mådde skit så på onsdagen stannade jag hemma.
Torsdag, fredag - jobb.

Idag åkte Emma och jag till Borlänge och handlade lite. Eller jag var bara sällskap. Hann sen vara hemma i ca 5 minuter sen kom mamma och hämtade upp mig och så for vi till Falun. När jag kom hem därifrån gick jag direkt till Anna och käkade och såg på film. Sen var det dags att gå hem till stackars missarna som varit ensamma hela dagen.

Nu ser jag på Magic Mike, världens bästa film fyi, och måste sen sova eftersom klockan står på 05:10 imorgon. Jag, mamma, Anna och vår kusin Juan åker till Åland över dagen. Ska bli kul!
Vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards