Alla inlägg den 3 oktober 2015

Av Helen Westerlund - 3 oktober 2015 11:02

Har hänt lite grejer den sist. Jobbade på Enbacka skola i tisdags och ungarna var elaka så tycker inte det är jättekul att vara där.
Var och hämtade min IPhone (6a) i Hedemora som kommit på posten också. Jag är nöjd! Är mer en samsung-människa men kameran och utseendet är så mycket bättre än min S5a.

Jag har köpt ett gymkort på Skönvikshallen så jag kan följa med Gabriel och gymma nu, och även simma. Vi har tränat varje dag denna vecka, simning i torsdags, så blev en riktig kickstart. Känns bra iallafall, för vi måste ta tag i det här nu.

Igår lanade grabbarna hemma hos oss. Jag blev inringd på jobb 7-12 och 14-21:30 idag och 7-14:30 imorgon. Sov ju inte jättebra inatt, faktiskt var det en hemsk natt pga allt stoj. Men men jag kämpar på här på jobbet! En timme kvar sen ledig i två timmar iallafall.
Vi hörs sen

Riktigt blåsväder igår i Säter!

Ovido - Quiz & Flashcards