Alla inlägg den 25 oktober 2015

Av Helen Westerlund - 25 oktober 2015 10:41

Vad handlade din senaste dröm om?
Att det var nån kille som skulle döda alla och vi försökte komma undan.

Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Finns nog massvis på Åland.

Vilken är din sämsta egenskap?
Att jag är dålig på att prata/berätta vad som är fel.

Hur många kuddar har du i sängen?
6 stycken tror jag.

Föredrar du havet eller poolen?
Havet är underbart men det finns inga monster i poolen.

Vad gör du när ingen ser på?
Ingen obehörig ser min gå naken.

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Gabriel eller Anna.

Vilket är ditt drömjobb?
Djurskyddsinspektör. 

Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Magen. 

Vad gör dig lycklig?
När allt går bra och att ligga i Gs famn.

Vild fest eller romantisk hemmakväll?
Romantisk hemmakväll, alla dar i veckan.

Samlade du på något när du var liten?
Tror jag samlade på allt..

Har du några smeknamn?
Helena, Hellen, Bubbis

Föredrar du kramar eller blöta kyssar?
En lång, hård och trygg kram.

Om du fick förändra dig själv på något sätt, vad skulle du göra då?
Att inte vara så tillbakadragen och lat.

Favoritprogram på tv?

 Dr Phil och PH.

Av Helen Westerlund - 25 oktober 2015 10:21

Nämn något som gjorde dig glad igår: Minns inte, men Gabbelinen gör min alltid glad.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som en liten gris.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Låg i sängen och kollade twitter.

Det sista du sa högt: “Vem var det?".

Det senaste någon sa till dig: "Mamma".

Vad har du druckit idag: Inget än.

Vad var det senaste du åt: En jelly bean.

Vad var det senaste du köpte: Gosaker till lördagsmyset.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.

Vad är det för väder hos dig nu: Sol och blåst.

Godaste glassmaken: Fairly nuts (B&J)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hm nej.

Sover du tungt: Nej sällan.

Drömmer du mardrömmar: Då och då.

Trivs du med ditt jobb: Trivs rätt bra med alla jobben.

Favoritklädsel: Tighta jeans och en snygg top eller stickad tröja.

Favoritlåt just nu: Gonna love ya med Avicii.

Vad ser du om du tittar till höger: Gabriels skrivbord.

Vad gör dig glad just nu: Att solen lyser.

Vad ska du göra härnäst: Städa upp här lite får det nog bli.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Har inte hunnit känna efter än. Men är nog rätt glad.

Favoritgodis: Godis är inte min grej men naturgodis om det gills.

Kläder just nu: Trosor.

Sommarplaner: Bara lite smågrejer som Liseberg, golf åså.

Hur många kuddar sover du med: Finns 6 i sängen tror jag.

Spelar du något instrument: Nej.

Morgon eller nattmänniska: Morgon.

Vad är viktigast för dig: Att mina närmsta mår bra. 

Är du kittlig: Ja, tyvärr..

Snarkar du: Ja det sägs så :(

Stjärntecken: Kräfta.

Äckligaste insekten: Snigel!! Även fast det inte är en insekt men snigel förfan.

Längtar du mest efter just nu: Sol och värme!

Ovido - Quiz & Flashcards