Alla inlägg den 7 oktober 2015

Av Helen Westerlund - 7 oktober 2015 22:01

I söndags åkte jag och Gabriel till Borlänge och åt kinamat och sen var vi på bio. Vi såg andra Maze Runner-filmen. Den var väldigt bra tyckte jag, satt spänd hela tiden.

Det blev gym i måndags. Bröst och triceps. Inte några muskler jag prioriterar men en gång i veckan iallafall. Skulle helst bara träna rumpa och rygg hela tiden.

Inatt sov vi i soffan ända till klockan 8, då hade jag så ont i höftbenen så vi la oss i sängen och sov till halv 12. Lite frukost och sen blev det lite städning. Fransförlängning stod på schemat idag också så for en sväng till Hedemora.

Hamburgare stod på bordet när jag kom hem, som min man gjort. Mums! Dagens träning blev ca 25 minuters simning. Vi körde intervaller så blev bra med träning på bara 25 minuter ändå.

Avslutar dagen framför tvn, Dr Phil och Paradise Hotel. Är ensam inatt.
Gokväll!

Ovido - Quiz & Flashcards