Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av Helen Westerlund - 4 oktober 2015 12:55

Käkade och vilade hos Anna under mina två lediga timmar igår. Hon hade lagat schnitzel med ris och paprika till det. Mums.

Var hur lugnt som helst på jobbet när jag kom tillbaka eftersom ingen var ensam så jag låg i sängen här och vilade lite. Men sen fick jag igen för det. Satt inte ner en enda gång mellan halv 4 och halv 10. Var så mycket att göra hela tiden. Jag var helt slut när jag kom hem till Anna, och döhungrig eftersom jag inte ätit sen hos henne.

Gick upp lite efter 6 imorse och iväg till jobbet igen. Har varit rätt lagom med jobb idag. Slutar om 1,5 timme så nu ska jag bara få tiden att gå. Ska nog gå lite promenader.

Det blir helkväll med Gabriel ikväll så det ser jag fram emot väldigt mycket!

Ovido - Quiz & Flashcards