Alla inlägg under september 2013

Av Helen Westerlund - 11 september 2013 20:08

Hallå! Jag använder träningsappen Endomondo och gick idag med i en utmaning där. Man tävlar om att gå flest kilometer i september. Det är bara 19 dagar kvar på utmaningen och den person som ligger 1a är nu uppe i över 400 km. Så jag satsar ju liksom inte på att vinna utan gör det mer för mig själv. Så idag har jag gått ca 7 km sammanlagt och ska försöka samla på mig fler dom nästa 19 dagarna!
Jag köpte också sån här pulver/shakediet och så kör jag 5:2 dieten i någon månad. Jag får se om det fungerar!
Väger idag 47, 5 kg så om fyra veckor får vi se om det är någon annan siffra då.
Wish me luck!

Av Helen Westerlund - 11 september 2013 15:02

Jag känner att jag inte vet någonting nu. Jag vet inte vad jag ska göra, tycka, känna, tro eller någonting. Det är så många val man ska göra. Jag är stressad och mår inte bra av det. Jag önskar verkligen att det händer något positivt snart.

Av Helen Westerlund - 11 september 2013 14:42

Jag har hållt på och bråkat med både blogg.se och devote.se som vägrar fungera. Bloggplatsen räddade mig så att jag får skriva av mig lite. Har längtat efter att få blogga men blogg.se appen vägrar ge med sig. Så nu är det här jag kommer blogga!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards