Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Helen Westerlund - 3 januari 2015 02:03

Bästa köpet?
Tvn, telen kanske.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
I see fire, Fuck everybody, Freaks, Take me to church.

Vem har du umgåtts med mest?
Anna, Jenny och Julia kanske

Vad var din största tabbe 2014?
Jag lät mig bli så fucked up.

Har du haft ett förhållande under 2014?
Nej.

Vart reste du under 2014?
Umeå, Åland.

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Blev anställd på Erikshjälpen.

Har du blivit bättre på något?
Visa mer av mig själv.

Vad var extra dåligt med året?
?Att jag mått som jag mått.

Vad var extra bra?
?Mamma flyttade.

Lärde du känna några nya människor?
?Ja, har lärt känna många nya människor!

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
?Berättat min story.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja ett tag gjorde någon mig glad + när mamma flyttade.

Vad var din största framgång 2014?
Visa mig och berätta hur jag känner.

Vem saknade du?
En person jag inte saknar längre!

Vad tänker du göra annorlunda nästa år som du inte gjorde detta år?
?Jag har ingen aning faktiskt.

Mest stolt över 2014?
??Började träna seriösare, fick anställning och vågade vara mer framåt.

Högsta önskan just nu?
Att jag får må bra igen.

Vad kommer du sakna från 2014?
Just nu kommer jag sakna en person men det går över. Annars, inte så mycket.

Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol, elektronik.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Käkade tårta hos mamma. Värsta födelsedagen.

Blev du kär i år?
Nej.

Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?
Kommer inte ihåg några datum så får säga nyår då.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat och haft kul.

Dina planer inför 2015?
?Få ordning på livet.

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Stay strong Helen. Det blir bättre.

Hur tror du 2015 kommer bli?
Spännande, nytt och svårt.

Av Helen Westerlund - 3 januari 2015 01:34

Det nya året har verkligen inte startat bra. Har mått väldigt dåligt i två dagar nu. Jag orkar inte.

På nyår åkte iallafall jag, Jenny och My till Säter på fest. Senare drog vi vidare till nästa. Vet inte vad jag ska säga egentligen. Kvällen slutade i tårar och skitsnack. Var nog alkoholen som tog över. Har aldrig varit så ärlig och visat vad jag känner och jag vet inte vad jag ska tycka om det. Är bara så trött nu. Jag vet inte vad jag ska göra.

Var väldigt bakis dagen efter och kom hem vid två-tretiden. Kollade film med mamma och sen gick jag till Anna och såg några avsnitt av Ph.

Idag gick jag till arbetsförmedlingen och skrev in mig. Sen vidare till gymmet och körde armar. Var lite distraherad men kändes ändå rätt bra.

Har länge varit rädd för att väga mig eftersom jag trott jag vägt 50 eller mer, vilket jag inte vill, och på nyår vägde jag mig (efter middag) och vägde då 46,9 kg. Blev lite chockad. Sen vägde jag mig dagen efter (hade inte ätit sen dagen innan) och då visade vågen 44,7 kg. Alltså gissa om jag blev paff! Känns ju rätt bra iallafall måste jag säga. Det enda positiva som hänt dom sista dagarna.

Avslutar denna kväll i soffan framför JS. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards