Alla inlägg den 15 januari 2015

Av Helen Westerlund - 15 januari 2015 23:32

Imorse lite över 8 ringde Anna. "Upp och hoppa, du ska jobba!".
Dom behövde mig i disken på Olympica.

Anna skulle också jobba så vi tog sällskap. Hon skulle gå halv 9 så jag hade en kvart på mig att bli klar. Stod vid byrån och sminkade mig samtidigt som jag åt frukost. Blev klar på knappt 15 minuter. Sjukt.

Jobbade 9 - 15. Var roligt faktiskt. Och jätteskönt att jobba igen och tjäna lite välbehövda pengar! Var ganska stressigt men inte mig emot. Gillar när det är det, tiden går så fort.

Var där i måndags och tre dagar senare får jag jobba. Det känns bra. Fastän det bara är vikarejobb. Bra att ha på CVt iallafall.

Imorgon ska jag också jobba där, Anna också, så då tar vi sällskap igen. Alltså är det dags för mig att sova nu. Natti.

Ovido - Quiz & Flashcards