Alla inlägg den 20 januari 2015

Av Helen Westerlund - 20 januari 2015 22:39

Har ingen koll på dagarna nu för tiden men är rätt säker på att det är tisdag idag.

Vaknade 11 och gick upp och gjorde rödkålssallad och klyftpotatis. Mamma skulle nämligen komma hit och käka på lunchen. Hon hade med sig fläskfilé.
Kålsalladen jag gör är jättegod tycker jag! Rödkål, apelsinsaft, äppelcidervinäger, olivolja, salt och peppar. Mums.

Gick sen till gymmet. Idag blev det ben, ass och mage. En timme rätt hård träning. Känns i rumpan nu iallafall!

Sen har jag bara segat i soffan framför tvn. Masterchef, Halv åtta hos mig, farmen och SoA. Har tre avsnitt kvar av säsong 5 på SoA och sen finns det inga mer på Netflix. Då blir det en ny serie! Ser förmodligen klart imorgon.

Imorgon står klockan på 8:30. Ska upp till AF och hämta papper och sen till Trollet (förskolan) och så ska en tjej visa mig vad som ska göras när jag vikarierar för henne nästa vecka. Spännande!
Så nu blir det John blund för mig.

Ovido - Quiz & Flashcards