Alla inlägg den 28 januari 2015

Av Helen Westerlund - 28 januari 2015 23:02

Idag var alltså sista dagen på förskolorna. För denna gång iallafall. Tycker det har varit roligt och timmarna har gått sjukt fort. 8 timmar har bara flugit förbi. Det enda jobbiga är att man står och går konstant. Tar 25 minuter att gå, stå/gå i 8 timmar och sen 25 minuter hem. Sitter bara 10 minuter under lunchen. Dock bättre än att sitta 8 timmar iallafall!

Träffade mamma på hemvägen och hon frågade om jag ville med henne och jobba i en butik i Falun. En sån som gör mat och delar ut. Lät kul så jag skjuter upp starten på EH en dag till. Då får jag sovmorgon till halv 9. Ska bli skönt!

Har dragit igenom några avsnitt Brooklyn nine-nine och nu är det sängdags. Är hur trött som helst när jag kommer hem, ser helt grusigt och när jag lägger mig i sängen kan jag inte sova, så jag ligger vaken i flera timmar. Har varit så i nån vecka. Jättejobbigt..Vi får väl se om jag lyckas somna nu.

Ovido - Quiz & Flashcards