Alla inlägg den 8 januari 2015

Av Helen Westerlund - 8 januari 2015 00:30

Det gick bra att jobba idag. Kändes ungefär som vanligt. Var väldigt mycket kläder i (och utanför) bingarna så jag synade lite där när det var lugnt i cafét. När jag skulle gå sa Eva att vi skulle höras om att det ska rapporteras, så förhoppningsvis får jag betalt för dom där timmarna. Skönt.

Efter jobb tog jag en pw i snön. Gick väl sådär eftersom jag bara gled runt i snön. Var väldigt jobbigt i benen iallafall och var helt slut efter 20 minuter. Gick hem till Anna och Musse och käkade och sen hem.

Tog en dusch, såg på film och sen tre avsnitt av Sons of Anarchy. Bestämde mig för att börja se på eftersom alla säger att det är så bra. Är lite för våldsamt för mig men vill fortsätta se ändå. Ska ge det en chans.

Nu blir der lite JS och sen sova. Imorgon har jag lite att göra. Night!

Ovido - Quiz & Flashcards