Alla inlägg den 2 juni 2015

Ass

Av Helen Westerlund - 2 juni 2015 21:41

Kämpade mig upp ur sängen imorse och gick till EH. Hann inte ta av mig jackan förens dom ringde från Trollet och behövde mig. 2 timmar i barngrupp, 4 timmar i köket och sen 2 timmar i barngrupp igen och till sist gick jag till Gläntan och städade. Efter det blev det gymmet.

Idag stod legday på schemat.
Djupa sqats 10 kg 3x10 + 6 reps
Sumo squats 10 kg 10 reps
Squats 20 kg 2x5 + 10 reps
Leg extensions 68 kg 3x8
Glutes kickback i maskin 32 kg 2x10/ben

Avslutade med ca 15 minuter mage. Bl.a:
Knee crunches
Sit ups
Flutter kicks
Leg raises
Cycling crunches
Leg pull-ins
10-20 reps 3 set

Testade nya proteinpulvret (midsommartårta) och det smakade hur gott som helst! Var jordgubbsbitar i också. Hittills det godaste proteinpulver jag smakat.

Nu - sova, för imorgon blir en lång dag.

Ovido - Quiz & Flashcards