Alla inlägg den 9 juni 2015

Av Helen Westerlund - 9 juni 2015 21:10

Förflyttningsutbildningen igår gick bra. Anna och jag gick ju tillsammans så det var skönt. Var faktiskt roligt och lärorikt. Klockan 12 slutade den så vi åt lunch på Smörgåsboden. Vi delade på en nachotallrik. Mums! Efter det blev det städning på Gläntan.

Anna ville kolla tv hos henne och jag ville träna så vi kompromissade och jag tränade mage framför tvn. Hade lite träningsvärk sen tidigare så blev rätt slut i musklerna fort. Men skönt vare!

Gabriel är så dålig på att sova så jag sa "Nu kommer du hit, vi lägger oss tidigt och så ligger du kvar när jag går till jobbet".
Vi såg två avsnitt av Grimm och vid midnatt la vi oss. Slumrade till någon gång men vi somnade i förens 3-4tiden. Vi bara låg och pratade åså.

Klockan 7 när larmet ringde ville jag grina för jag var så trött. Men var bara att gå upp och rulla iväg till Trollet. Slutade 13, skyndade hem och gosade med pojken i en timme och sen iväg på nästa jobb. Norden, Britta, 14:30 - 21:30. Har gått bra och jag sitter nu och väntar på att nattpersonalen ska komma så jag får gå hem. Ska bli så skönt att krypa ner under täcket efter 12 timmars jobb!

Ovido - Quiz & Flashcards