Alla inlägg den 11 juni 2015

Av Helen Westerlund - 11 juni 2015 22:00

Imorse ringde alarmet kl 6 och jag skulle till Erikshjälpen. Hade världens beslutsångest om jag skulle gå eller inte. Kom tillslut fram till att jag jobbat 17 dagar i sträck så jag kunde unna mig en ledig dag. Mamma tog Gläntan också så var heelt ledig.

Klockan 11 kom Gabriel hit och vi gick ner till affären i det fina vädret. Sen gjorde vi, och åt tonfisksallad och vitlöksbröd och lite bigarråer till det. Vi såg två avsnitt av Grimm och har börjat på säsong 3 nu! Vi la oss i sängen en stund och myste innan jag var tvungen att gå till frisören och fylla på ögonfransarna kl 16. Vi sa hejdå för vi kommer inte ses förens på tisdag eftersom han ska på Dreamhack på lördag och vi hinner inte ses imorgon. Blöö ville inte lämna honom men äh, 5 dagar är inte så mycket..Men var lite smått jobbigt iallafall.

Anna och jag var på Olympicas skolavslutning i kyrkan och sen köpte vi thaimat och gick hem till henne och såg på Misfits. Nu ska jag sova för imorgon blir det utbildning. Godnatt!

Vet ej vad som hände med hans hår. Ser ut som en dränkt mus puss.

Av Helen Westerlund - 11 juni 2015 21:47

Igår före jobbet gav jag mig iväg till gymmet för att träna ben och rumpa. Först åt jag en kokt ägg och en rostad äggmacka.

Såhär såg det ut:
Djupa squats 10 kg 3x10
Sumo squats 10 kg 3x10
Squats 20 kg 3x10
Squats 30 kg 5 reps + 10 reps
Utfall med hantlar (5+5kg) 10 reps/ben

Var alldeles slut i låren efter alla squats så kände mig rätt nöjd med det jag åstadkom. Fick vara bra så. Tog ju 30 kg i Smithmaskinen på squats så det kändes bra. Fick nog rätt bra pump i baken också!

Ovido - Quiz & Flashcards