Alla inlägg den 29 juni 2015

Av Helen Westerlund - 29 juni 2015 21:44

Slutade 16 igår och cyklade hem så glatt. Äntligen ska jag få vara lite ledig! Gabriel kom lite senare mot kvällen. Vi gick och gymmade och sen såg vi på två avsnitt av Grimm. Eller snarare han. Jag somnade en stund in i första avsnittet och sov sen genom båda. Sen stängde vi av kl 1 och somnade på soffan till kl 3. Då gick vi och la oss i sängen.

Vaknade vid 11 imorse och sen gick jag och fyllde på fransarna. Efter det gick jag och Gabriel till Akropolis och åt. Vi tog en var sin Fileto kotas. Kycklingfilé alltså. Jättegott och mysigt var det. Nästan paltkoma dock. Ajaj...

Sen köpte vi glass på Hemköp och satte oss och såg på ett par avsnitt av Grimm igen. Jag köpte proteinglass med smak av caramel och choklad. Den var god faktiskt och jag behöver inte ha lika dåligt samvete som om jag ätit vanlig glass. Perfekt. Han åkte för lite över en timme sen och jag ska nog ta och hoppa i säng nu. Gäspar konstant.
Så godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards