Alla inlägg den 19 juni 2015

Av Helen Westerlund - 19 juni 2015 22:24

Min poop kom hit och myste imorse. Halv 12 gick vi upp och jag började med maten och han åkte hem. Mamma, jag och Anna åt lite gott, en enkel midsommarlunch, och sen gick jag till jobbet. Idag började jag mitt schema. Var nervös av någon anledning men blir bra det här.

Jag fick ont i halsen inatt och nu senare på kvällen blev jag alldeles snorig och varm i ögonen. Pimplade i mig te på jobbet och har druckit flera c-vitamin brus. Skippar nog gymmet imorgon bitti. Ska vila och hoppas på att det blir bättre. Kan ju inte bli sjuk nu. Särskilt när jag får en sån intensiv start på schemat. Jobbar varje dag utom en i 10 dagar.
Så godnatt!

Av Helen Westerlund - 19 juni 2015 00:50

Kvart över 7 imorse kröp Gabriel ner bredvid mig i sängen. Pratade en stund och sen slocknade vi. Lite efter 12 cyklade jag upp till Gläntan för en sista städning. En liten sommarpresent hängde på min dörr när jag kom dit, en stegräknare. Kommer sakna alla fina barn men ska fortfarande vara tillgänglig som vikarie över sommaren.

När jag kom hem la jag mig en stund så han fick sova klart. Sen vart allt knasigt och till slut jättebra. Vi myste lite och gick sen upp och gjorde frukost, 18:30. Bacon och ägg och lite sallad till det. Mysigt. Vi handlade på Hemköp en sväng och sen åkte han hem för jobb.

Var hos anna en stund och sen blev det gymmet en snabbis. Tränade axlar, bröst och biceps och kunde inte låta bli att köra lite rygg. Tycker det är så kul!

Ska läsa lite i min MåBra-tidning och sen sova. Gabriel kommer hit imorgon bitti igen, så hinner vi ses lite innan jag ska äta med mamsen och Anna och sen jobba. Pussgodnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards