Alla inlägg den 25 juni 2015

Av Helen Westerlund - 25 juni 2015 00:53

Igår fick jag sova ända till kl 9. Mycket skönt.
Körde lite hemmaträning med magövningar, squats, jumping jacks åså och sen in i duschen och stressa till bussen mot Säter. Gick hem till Gabriel och var där en stund och sen åkte vi till Borlänge.

Vi gick till en park och la oss i gräset och myste och bara njöt av solen. Sen blev det kupolen och vi kikade rean och sen åt vi lunch där. Jag tog en kycklingsallad med quinoa. Gott! Vi kollade en secondhand på vägen hem och sen åkte vi till Säterdalen. Vi hälsade på djuren (lamorna!!) och åt glass i solen. Sen förbi föräldrarnas hus och vidare hem till mig.

Vi lagade ugnsstekt falukorv och potatismos. Blev jättegott faktiskt! Blev middag framför några avsnitt Grimm. Jordgubbar med grädde till efterrätt blev pricken över i.
Mysa - sova - upp och jobba 7 - 16.

Idag blev ett gympass äntligen. Eller ett försök till ett. Tränade rygg och skulle sen ta ben/rumpa men benen var alldeles svaga och jag orkade knappt någonting. Försökte en stund men blev bara halvdant så jag gav upp och gick och solade. Blä.

Börjar 14 imorgon och poop kommer hit kl 7 imorgon bitti, när han slutat jobbet, så hinner vi gosa lite innan jag börjar mitt.
Nu: Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards