Alla inlägg den 2 maj 2015

Av Helen Westerlund - 2 maj 2015 22:13

Igår när jag och Gabriel vaknat och ätit frukost åkte vi till Silverringen och tittade lite, sen handlade vi och åkte till mig. Jag lagade hjärtpasta och köttfärssås och så såg vi på Grimm. La oss rätt sent och jag somnade inte förrän 5. Men klockan 9 var det ändå dags för jobb. Kände mig så slut kvällen innan så jag bröt ihop lite men var ju ändå tvungen att jobba.

Jobbade på EH till lite efter klockan 14 och när jag kom hem stod han och städade bakom spisen. Vilken kille alltså. Vi gjorde rent den och sen åkte han hem.

Anna och Leah (och Athena) kom förbi och så gick vi och handlade och gjorde sen tacos hos Leah, med Basel också. Chillade väl där tills för en timme sen och nu sitter jag hemma i soffan.

Allt känns så jobbigt nu så jag ska nog lägga mig snart. Inte på topp kan man väl säga. Imorgon äntligen får det bli träning. Haft en för lång vila nu.
Night.

Ovido - Quiz & Flashcards