Alla inlägg den 10 maj 2015

Av Helen Westerlund - 10 maj 2015 21:16

Imorse klockan 6 när larmet ringde hade jag väldens huvudvärk. Åt min grötfrukost och tog en värktablett och då gick det över. Jag gick till jobbet och var resurs till klockan 12.

Somnade på soffan när jag kom hem, åt en omelett och sen gick följde jag med Anna, Leah och Robin ut en sväng på marknaden. Vi åt hemma hos mig och när dom drog gick jag till gymmet. Idag tränade jag axlar och rygg. Mina nya favoriter, efter ben då. Blev ca 45 minuter sen gick jag hem och tog en dusch och diskade.

Till middag stekte jag lax och grönsaker. Champinjoner, zucchini, sparris och så gurka till det. Jättegott faktiskt.

Tar det lugnt framför tvn nu och laddar för en ny arbetsvecka. Har jobbat 9 dagar i rad nu och känner att jag hade behövt åtminstone en ledig dag, men är väl bara att kämpa på. Fick ju iallafall sovmorgon igår.
Go kväll!

Av Helen Westerlund - 10 maj 2015 00:07

Igår när jag kom till Säter åkte jag och Gabriel till hans föräldrar och lekte lite med valparna och kattungarna och käkade korv med bröd. Sen åkte vi hem till honom igen och grillade på balkongen. Årets första grillning för mig! Och åh så gott det var. Vi såg en film men jag somnade, och sen la vi oss och sov.

Imorse blev det frukost på balkongen i solen. Så varmt och härligt, nästan lite för varmt. Han gjorde bananpannkakor som var supergoda. Vi vilade en stund och sen åkte vi till Hedemora och gick lite på marknaden och sen gymmade vi. Jag tränade ben/rumpa och avslutade med mage men jag var så slö så det blev nästan lite halvdant.

Klockan 16 började jag jobbet, på Norden som resurs. Var så lugnt i huset så hade inte så mycket att göra men tiden gick ändå ganska fort. Slutade 20:30 och då gick jag hem och fixade till mig för sen kom Anna och senare Saara + 4 till. Körde lite ölspel och sen gick vi ut på hotellet. Var bara där en stund och nu ligger jag i sängen. Börjar klockan 7 imorgon bitti. Resurs igen. Upp om 6 timmar!
Night!

Fick den här muggen!

Ovido - Quiz & Flashcards