Alla inlägg den 17 maj 2015

Av Helen Westerlund - 17 maj 2015 21:32

Orkarde inte gå till gymmet idag då Gabriel åkte hem så sent. Hade ingen lust alls att kötta på med ett ben/rumpa-pass. Istället bestämde jag mig för en joggingtur till fågeltornet. Den vändan är ju nästan 2 km längre än bara runt Nibble.

Luften var så frisk och det var faktiskt riktigt skönt att ta en tur. Perfekt väder! (Mulet/regn).

Får så ont i knäna när jag springer och det beror nog på att jag inte sträcker ut benen riktigt utan lägger vikten på dom istället. Ansträngde mig för att sträcka ut dom och det gick lättare. Ska bara få mig att göra det automatiskt så jag slipper tänka på det.

Drack 4 glas vatten när jag kom hem och la mig platt på golvet. Standard. Skönt var det iallafall! Nöjd.

Av Helen Westerlund - 17 maj 2015 21:24

Jag och Gabriel myste framför några avsnitt av Grimm och sen la vi oss. Rätt tidigt faktiskt. Vi vaknade 5 och låg vakna och vid 10 gick vi ner till Hemköp och handlade lite gott och frukost.

Han skulle egentligen iväg men ställde in sina planer för att vara med mig istället. Gulle. Vi såg på Scary movie 2 och 3 stycken avsnitt Grimm, lagade mat och såg lite på tv innan han åkte hem. Jag vet inte varför men jag får sån panik när han ska hem. Vill inte vara ensam. Man kan ju inte vara med varandra jämt heller.

Sovdags för mig nu snart. Blir en lång dag imorgon. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards