Alla inlägg den 8 maj 2015

Av Helen Westerlund - 8 maj 2015 15:05

Igår jobbade jag ju som sagt på Ceasargruppen på Norden, 7 - 20. Ny avdelning men gick bra ändå. Var jag och en annan vikarie där, som inte hade varit där mycket heller men vi gjorde så gott vi kunde. På eftermiddagen var jag resurs på Annagruppen också.

När jag slutat cyklade Anna och jag upp till Gläntan och städade och sen stup i säng. Hela veckan har jag och Gabriel velat sova ihop men jag har alltid sommat och så är det för sent, men inatt vaknade jag kl 4 och då kom han trots tiden. Fina mysgrisen. Hann mysa i 2 timmar sen skulle jag upp och jobba på EH. Chefen såg hur trött jag var så jag fick gå hem till halv 11. Städade på Gläntan och så har jag bakat och grejat.

Just nu kör mamma mig till Säter. Ska sova hos Gabriel inatt. Vi hörs väl sen då.

Ovido - Quiz & Flashcards